sobota, 18 sierpnia 2012

{ 1 0 }



Witajcie! Jak tam końcówka wakacji? Jakoś za szybko dotarły prawie do końca . W piątek (tj. 17 sierpnia ) wróciłam z wyjazdu do Kołobrzegu. Było świetnie, na szczęście pogoda dopisała. Będąc tam zwiedziłam latarnię morską, molo i oczywiście miasto. Płynęłam statkiem który brał udział w filmie pt. "Hans Kloss. Stawka większa niż śmierć" . Było świetnie, rejs trwał 30 minut, a w ciągu czasu płynięcia statkiem można było go zwiedzać. Pogoda dopisywała więc większość czasu spędzałyśmy nad morzem. Przeważnie siedziałyśmy w strefie gdzie był darmowy internet Wi- Fi i leżaki i takie wielkie poduszki do siedzenia (ecopuf) z których można było korzystać za darmo. W chwilach kiedy nie siedziałam na leżaku zbierałam muszelki albo pluskałam się w morzu. Nie przeszkadzał mi fakt że woda była zimna, miała tylko 14 stopni, a na polu było 22. Niby nie tak ciepło, ale słoneczko grzało piękni, nawet przez chmurki które co jakiś czas występowały na niebie :)
W czwartek czeka mnie koncert charytatywny na którym wystąpi grupa Zakopower. Na który wybieram się z Anią, Klaudią i Moniką, mam nadzieje że będzie fajnie.


Jak dla mnie magiczna piosenka.
Bardzo ją lubię dla tego ją Wam polecam :3


xoxoxo

2 komentarze:

  1. Morze Bałtyckie ♥ macie bilety? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż strach pomyśleć że wakacje się kończą :C
    Obserwuje i zapraszam http://nowa-graciarnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń