środa, 8 sierpnia 2012

{ 9 }

Witajcie! Jak Wasze wakacje? Mam nadzieje że udane :3 Ja dopiero wyjeżdżam, i nie będzie mnie kilka dni, i w tym czasie nie pojawi się żaden post z powodu braku internetu. Nowy post pojawi się dopiero po 17 sierpnia. Mam nadzieje że zrobię kilka zdjęć i wstawię je na bloga:) Ten wyjazd powinien być udany z takiego małego powodu, takiego, że jak tam dojedziemy to już będzie 10 sierpnia a ja w tym dniu mam urodziny, i moja Mama powiedziała że tam dostane mój prezent na urodziny (jestem ciekawa co). Ale martwi mnie tylko to że mamy jechać około16 godzin pociągiem, jedynym plusem jest to że w nocy, więc może się prześpię trochu jak będziemy jechać, ale i tak obstawiam że będę siedzieć ze słuchawkami w uszach przez całą jazdę pociągiem. Jak dla mnie to norma, słuchawki to mój atrybut codziennego życia, bez nich nigdzie nie wychodzie, no chyba że ze śmieciami.
A bym zapomniała dziękuję Ci Klaudia za udany dzień w Krakowie, było wspaniale, trzeba to będzie powtórzyć. A i ten lakier jest świetny, warty każdej zapłaconej złotówki którą na niego wydałam.
na dzisiaj to tyle. Do zobaczenia po wyjeździe :3







Piosenka która podbiła moje serce
I ♥ Mallory Knox


xoxoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz