piątek, 24 sierpnia 2012

{ 1 1 }

Witajcie!Jak tam? Niby wakacje się kończą, ale na to nic nie poradzimy.  Ja ostatnie dnie spędzam jak najlepiej.W czwartek (23.08) byłam na koncercie charytatywnym na którym wystąpił zespół Zakopower. Było super. Grali ponad godzinę, większość piosenek nie znałam, ale zaśpiewali Boso co znam na wylot, bardzo się ucieszyłam że to zaśpiewali, po prosu chce jeszcze raz. Zdjęcie które się znajduje pochodzi z próby zespoły z ich Facebooka. Przepraszam że nie dodałam nic swojego, zdjęcia które zrobiłam z telefonu są tragiczne a filmik który nagrałam nie chce mi się załadować na bloga, więc jeśli uda mi się to pojawi się w innym poście.


Kocham 


xoxoxo

4 komentarze:

  1. hej, masz fajnego bloga :)
    obserwujemy?
    +Ja już Twojego obserwuję :)
    http://forever-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to się w sumie nawet cieszę, że wracam, do szkoły. Trochę szkoda wakacji, ale mam ostatni rok z klasą, i naprawde mi zalezy, żeby wszystko było ok :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również znam tylko tą piosenkę od tego zespołu ;D
    Pozdrawiam i zapraszam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś otagowana na blogu http://my-style-on-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń