niedziela, 10 czerwca 2012

{ 2 }

Witajcie! Piszę tu po raz drugi, i dalej nie wiem co mam napisać. hmmm...  Powiem Wam tak szczerze, że ten tydzień będzie najtrudniejszy, bo muszę się jeszcze poprawić aż 3 przedmioty do zaliczenia mam biologie , matematykę i co najgorsze NIEMIECKI(!). Mam nadzieje że sobie poradzę. Nie miała bym tego problemu jakbym prawie dwa tygodnie temu nie skręciła kostki i bym chodziła do szkoły, a tak to zostało mi mało czasu bo do 15, najpóźniej do 20 czerwca mają być wystawione oceny. Mam nadzieje że uda mi się poprawić wszystko na czas, i będę mogła w wakacje sobie odpocząć. Mam tylko taką nadzieje że wakacje 2012 będą trochę przypominać zeszłoroczne. Że znowu pojedziemy (ja i moja siostra) do babci, że pójdziemy na festyn wraz z naszą koleżanką Klaudia, po robimy zdjęcia w zbożu, pójdziemy na zachód słońca . Mam nadzieje że to się powtórzy, bo to było bardzo fajne przeżycie. byle do wakacji :)
A i taki mały spóźniony szczególik jestem wielką fanką 30 Seconds To Mars więc się nie dziwcie jak pojawi się Jared, Shannon lub Tomo w jakimś poście. Takie tam małe uprzedzenie :)



2 komentarze: