czwartek, 21 czerwca 2012

{ 4 }

Witajcie! Jak tam Wam mijają ostatnie dni szkoły? Bo mi tak średnio, ale no cóż koniec roku, i wakacje. Tak bardzo oczekiwane prze zemnie wakacje już nadchodzą. Ciesze się z tego powodu, będę mieć dużo więcej czasu wolnego, będę mogła wreszcie się wyspać...
Dzisiaj weszłam w posiadanie dwóch lakierów do paznokci i okularów przeciw słonecznych (przepraszam za jakość zdjęć). Gdy je zobaczyłam (lakiery do paznokci) stwierdziłam że muszę je mieć, miałam dylemat nad wybraniem kolory,bo miałam tylko10 zł w portfelu, a wybór był ogromny. Okulary Miłość Od Pierwszego Wejrzenia.
lakier do paznokci: Safari nail polish
Okulary: TESCO/ F&F



Pisząc ostatnio z koleżanka wysłała mi pewien link, po którego oglądnięciu padłam. O to ten link ==> >klik< . mówię od razu że oglądacie go na własna odpowiedzialność ;***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz