niedziela, 23 września 2012

{ 1 3 }

 

Witajcie! W ostatnim czasie odwiedziłam BUNKIER SZTUKI w Krakowie. Bardzo fajne miejsce dla osoby która lubi sztukę. Polecam serdecznie. Zdjęcie obok pochodzi z wystawy, znalezione na stronie o muzeum. Miałam też dodać kilka swoich zdjęć ale niestety jakoś dziwnie się załadowały, że stwierdziłam że dodam coś z innego źródła. No cóż wystawa bardzo ładna. A poza tym co u Was słychać? U mnie jak zawsze nudy. Jedyna rzeczą jest to że mam szafkę w szkole i że nie muszę dźwigać książek, ale minus jest taki że moja osoba z którą dziele szafkę taka ja wybrała że masakra, jakby nie mogła wziąć tej co w tamtym roku, ale nie jej zależało na tej od góry i taką szafkę wybrała  że nie dość że od dołu to jeszcze na samym końcu korytarza. Mi zależało żeby mieć szafkę obok Gabi i Sylwii bo się kolegujemy, ale kto by mnie słuchał. One maja szafkę na samym początku a my na końcu. I jestem o to strasznie zła, ale już na to nie poradzę. Będę musiała się z nią (szafką) męczyć do końca roku szkolnego. Ale lepsze to niż nic, jakbym musiała nosić te wszystkie książki to by była dopiero masakra.


A poza tym byłam ostatnio na rynku w Krakowie. Tak się przejść. W Krakowie jesienną aurę już czuć, i to bardzo, Krakowskie uliczki zasypane masą kolorowych liści, coś pięknego. A w waszych miejscowościach też już zawitała jeśień?  Bo u mnie pełna parą co widać na dwóch zdjęciach u góry (zdj. mojego autorstwa).
Mam do was pytanie czy podoba Wam się ta bluza? Bo muszę jakąś kupić a ta mi się spodobała. Kosztuję 35 zł w c&a.
Na koniec piosenka która zawładnęła moim sercem Happysad - Wpuść mnie . Polecam serdecznie <3.


xoxoxo

6 komentarzy:

  1. Heh dziękuję za komentarzyk ;*
    A co tam u Ciebie słychać ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałabym się na taką wystawę.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz do mnie na pocztę ne będziemy tak w komciach pisać ;*

    grzesiu16kf@gmail.com <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dzisiaj tą piosenkę happysad ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie nie słucham happysad , ale piosenka całkiem spoko. :D
    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń